Nästan rätt

Kollar Kraft Nabisco Championship. Försökte berätta via mail för kommentatorn om Paula Creamers rosa boll. Hon fångade mitt mail men det blev inte helt rätt. Paula spelar på en rosa Bridgestone B330-S. Hon spelade tidigare på Precept, men eftersom det inte görs några tourbollar under det varumärket längre har hon gått över till Bridgestone.

Bridgestone äger Precept och har valt att fortsätta profilera Paula via sitt varumärke Precept där hon gör reklam för bollen Lady IQ 180, som säljs i rosa.

Under tevesändningen fångades mitt mail upp, men det angavs felaktigt att jag sagt att bollen heter Precept B330-S. Bridgestone B330-S heter den. Den rosa variant som Paula spelar säljs mig veterligen inte över disk. I alla fall inte i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hallå där. Här händer det saker minsann massa inlägg helt plötsligt på en gång. Vill bara meddela att jag blev mycket nöjd med Callaway Diablo bollen efter premiärrundan i lördags på Omberg. Kommer fortsätta med den ett tag till nu kanske hittat bollen som är perfekt för mig tillslut. Ha det...

2009-04-06 @ 08:46:09
URL: http://sicutmorisest.blogg.se/
Postat av: Golfer

Jocke: Kul att du gillade Diablo. Jag har ju slagit några slag på bollen som du säkert sett i ett inlägg och gillade den också.

2009-04-06 @ 21:03:02
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Andreas Åman

Jag hörde just när kommentatorn pratade om Paulas boll. Så det var du Jonas som skrev in :) Kul!

2009-04-07 @ 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0