Magnetiskt prisfall

När den här bloggen var ny skrev jag under en tid mycket om Trion:z armband och den nytta jag tror mig ha av det för att hålla mina problem med tennis- och golfarmbåge borta. Vetenskapligt bevisat eller placeboeffekt? Tja, vem vet? Spelar det någon roll?

Förra helgen när jag spelade fick jag åter igen känning av min vänstra armbåge. De påföljande tre dagarna bar jag mitt Trion:z-armband dag som natt och besvären försvann. Om det berodde på armbandets effekt, vila eller något annat låter jag vara osagt. Bättre blev det och det räcker för mig.

Normalpris på ett Trion:z-armband är 249 kr. Igår sprang jag in på Eurogolfs konkursutförsäljning och köpte ytterligare ett armband. För 20 kr. Hyfsad rabatt, eller hur? Bara ett krux, färgkombinationen är inte helt lyckad. Matchar inte riktigt mina kostymer. På golfbanan är det väl okej, men till vardags tror jag bandet får ligga hemma. Eller kanske sitta runt fotleden.


Kommentarer
Postat av: virvla

jag tycker det är tufft!

2008-10-14 @ 21:40:23
URL: http://virvla.se
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med om armbandet fungerar. Fick ju tipset av dig för länge sedan och min smärta i handleden är borta :)

2008-10-15 @ 19:15:40
Postat av: Golfer

Virvla: Tack, kanske passar till kostymen i alla fall då.

---

Anonym: Kul att höra!

2008-10-15 @ 21:29:46
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Faxe

Inget fel på armbandet, om än inte riktigt min smak. Undrar dock om nån känner till ett annat armband, svart gummi med en mindre bit stål på? För någon vecka sedan fanns sådana till salu på Köp&Sälj på golf.se, men när jag nu skulle slå till var annonsen borta. Nån som vet?

2008-10-27 @ 21:29:59
Postat av: Golfer

Faxe: Kul att du hittade hit. Tyvärr kan jag inte tipsa dig om vad det för armband du sett.

2008-10-28 @ 20:24:15
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0