Magnetiska repriser

I samband med dagens besök på Flens GK dök jag på en annan golfare som visade tecken på att ha problem med tennisarmbåge. De som följt med i bloggen vet att jag förra säsongen hade stora problem med både tennis- och golfarmbåge och att jag provade alla möjliga behandlingsmetoder för att bli bättre. Inför den här säsongen trotsade jag min skeptiska inställning till sådana där magnetiska hokus-pokusarmband och skaffade mig ett Trion:Z. Det var det jag berättade för golfaren på Flen.

Han fick ett visitkort och kanske, tittar han in här. Och skulle det vara så är här länkarna till tidigare inlägg om smärtplåster och magnetarmband. Mitt tips är att testa Trions:Z. Funkar det så funkar det. På mig tror jag i alla fall att det gjort det eftersom mina besvär i princip är borta. Bandet sitter på fortfarande på armen. Passar lika bra till golfkläderna som till kostymen.

Ont det gör ont (om smärtplåster, 24 februari 2007)

Magnetiska under (om Trions:Z, 14 mars 2007)

Magnetiska effekter
(om Trions:Z, 28 mars 2007)

Uppföljning av magnetiska under
(om Trions:Z, 14 maj 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0