Åker gärna tillbaka

Mälarö var en trevlig bekantskap. Visst är banan speciell med alla (i alla fall 17 av de 18 vi spelade) ute på fälten, men förleds inte att tro att banan är lätt för det eller att det är landningsbana hela vägen. Nej, långt därifrån även om ruffen just nu var hyfsat snäll mot vad den kan vara mitt i sommaren när gräset är knähögt utanför klippningarna. Svåra hål och framför allt svåra inspel. I alla fall för oss som inte slår överdrivet långt och ofta har en lång klubba kvar in mot green. Spännande under rundan i fredags var också pinnplaceringarna som var de gamla Telia-tourplaceringarna.

Som måste jag passa på att berömma kiosken. Visst uppskattar jag den bemannade kiosken, eller halfway house, som vi har på Kallfors, men om man väljer att ha en obemannad kiosk är det så smidigt när allt kostar tio kronor.

image763

image768

image767

image766



image764

image769





Kommentarer
Postat av: Karin Öhlin Mälarö

Hej!
Tack för alla fina vitsord om Mälarö GK, vi sträcker på oss. Fina bilder du tagit, hoppas det är ok att jag lägger ut några på vår hemsida www.malarogk.se. Välkomna tillbaka!
Karin Öhlin
Marknadsansvarig Mälarö GK

2008-05-28 @ 10:36:09
Postat av: Golfer

Karin: Kul att du hittade till bloggen. Självklart får ni använda bilderna. Skickar dem gärna till dig i bättre upplösning om du vill.

2008-05-28 @ 12:39:49
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Karin Öhlin Mälarö

Tack jag tar gärna emot dina fina bilder.
MVH Karin Mälarö

2008-05-28 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0