Problemet är löst

Read this blog in other languages.

Om det nu var ett problem, det var i alla fall en fundering kring ett möjligt problem. I tidigare inlägg har jag skrivit om det huvudbry jag haft kring min järn 5 som inte går så långt som jag önskar. Nu har jag hittat en lösning. I alla fall kanske.

Idag hittade jag en 27 graders hybrid på rea för 199 kronor. Den finns nu i min ägo. Den bör kunna svara på frågan om det är rätt för mig att spela med ytterligare en hybrid i bagen istället för en järn 5:a. Antingen funkar den bra, eller så funkar den lite sämre och får mig att köpa en dyrare hybrid eller så funkar den inte alls och åker ur bagen lika snabbt som den åkt i.

Det jag köpt är en Oakland-hybrid med skaft som vid provsving känns helt ok. Torque 3,8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0