Porsche, nu i en butik nära dig

I alla fall om du bor i Stockholm. Nu finns nämligen delar av den kollektion som Porsche och Adidas tagit fram, och som jag skrivit om tidigare, i Adidas Concept Store i korsningen Kungsgatan-Sveavägen. Jag har även berättat i tidigare inlägg att jag själv föll för ett par snygga (och dyra) Porschebyxor i samband med sommarens London-besök.

Blev inga nya inköp idag, men visst var den vindtäta, svarta jackan för 4.000 kr snygg, För att inte tala om pikétröjorna för 1.100 kr. Och de snygga golfbyxorna i kraftigt stretchtyg för 1.800 kr. Riktigt snygga. Nu fanns byxorna bara i beige, skulle såklart varit svarta för att ha passat i min höstgarderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0