Nya bollar från Pinnacle

När jag började spela golf var det i första hand Pinnacle-bollar som gällde. Billiga och bra, tyckte jag. Genom åren har jag fått en känsla av att PInnacle säljer allt mindre. Bara en känsla, för jag har ingen insikt i försäljningsstatistiken på svenska golfmarknaden över huvud taget.

Nu tar Pinnacle nya tag och kommer med helt nya bollar som absolut kan vara ett alternativ för dem som inte kräver det som en tourboll kan ge.

Läs mer om Pinnacles nya bollar här och här.

image362

Kommentarer
Postat av: daniel

tackar för de vänliga orden :)
ha det gott!! /d

2007-09-30 @ 21:19:58
URL: http://daniellugn.blogspot.com
Postat av: Golfer

daniel: Tack detsamma.
...till alla er andra som läser detta och undrar vilka vänliga ord Daniel menar kan jag berätta att jag berömde honom på hans blogg efter hans insats tillsammans med Magnus Uggla i gårdagens Babben-program.
Och för er som inte såg programmet och undrar varför det är värt beröm kan jag berätta att Daniel vann (eller handplockades till) uppgiften efter en tävling på Ugglas blogg. Jag var med i tävlingen, men drog det kortare strået.
Har ni inte besökt www.magnusuggla.nu så rekommenderar jag ett besök. Uggla skriver kul.

2007-09-30 @ 21:49:55
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0