Srixon Z-URS

Har med posten fått inhandlade Srixon-bollar. Köpte ytterligare ett dussin Srixon Trispeed och ett dussin Srixon Z-URS. Den senare modellen har jag inte provat tidigare, men eftersom det är en tourboll som enligt Srixons egna rekommendationer om svinghastighet borde passa mig blev jag nyfiken att prova.

Nu när bollarna väl landat hemma blir jag fundersam över om det verkligen är 2007 års modell av bollen som jag fått. Det sägs att kartongen på 2007 års modell ska vara silver och inte grå. Min kartong är både silver och grå. Lägger därför ut en bild så kanske någon som vet kan berätta om det verkligen är 2007 års modell jag fått.

image161

image162

Och någon form av recension av bollen lär dyka upp när jag väl tagit den med ut på banan.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tyvärr tror jag inte det är 2007 års modell av bollen du har fått. Jag köpte ett dussin för ett tag sen och på min kartong står det "NEW" i ovankanten/mitten.

2007-05-30 @ 17:40:56
Postat av: Golfer

Peter: Hmm. Låter inte bra. Hur ser märkningen ut på bollen jämfört med hur min boll ser ut ovan?
Tack för att du hittade hit och tack för din kommentar.

2007-05-30 @ 21:50:06
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Peter

Nu har jag hunnit titta på mina bollar och kartong och nu vet jag inte längre. Märkningen på bollen är exakt likadan på mina 2007-bollar och förpackningen ser likadan ut förutom att det står "NEW" på min kartong och mot kortsidorna på "trepacken". Ledsen att jag inte kan hjälpa dig bättre.

2007-06-02 @ 00:26:10
Postat av: Golfer

Peter: Tack. Jag skrev till Srixon och dom bekräftade att det är 06:or och så har nu också säljaren gjort.

2007-06-02 @ 08:18:33
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0