Ahhhhh! Inte mer nu!

Ska det aldrig sluta snöa? Jag hörde sägas att det varje vår kommer sju bakslag, sådana där väderomslag som lurar en. Man tror våren är på väg, då kommer det en snöstorm till. Samma källa (som jag inte minns vem det är) påstod att förra veckans snöoväder var det sjätte. Just nu vräker det sjunde ner utanför fönstret. Snart en decimeter snö. Nu får det vara nog, nu vill jag inte ha mer snö. Basta.

Hittade denna katalog via en post på Twitter. Drömmer mig bort från detta sjunde bakslag genom att klicka mig igenom katalogen. Bläddra genom att klicka på bilden nedan.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Vi får hoppas det var sista snön nu. Vi fick 5-10 centimeter igår men som tur är har det börjat töa för fullt här nu. Nu får det vara nog, om en vecka har jag bokad starttid och om SMHI.s prognos håller ska det väl inte vara omöjligt men just nu är man ändå lite orolig. Ha det.....

2009-03-28 @ 10:11:19
URL: http://sicutmorisest.blogg.se/
Postat av: UTE

Ja du Golfer!

Nu får det vara nog. Var ute på klubben igår och åt deras fredagsspecila, raggmunk och fläsk, och då såg det jättefint ut på banan. Men det töar bra nu så det ser nog bra ut snart igen.

Tycker vi skall hitta på ett nytt namn till laget i år och du har nog något bra på gång. Vi behöver göra något nytt för att komma längre. Är det inte så man skall göra.

Ha en BRA helg!

UTE

2009-03-28 @ 11:55:58
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

Samma här, det smälter undan bra.

Och visst UTE, bra idé, nytt namn får det bli.

2009-03-28 @ 13:38:52
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0