En kall januaridag

Jag läser nyhetsbrevet som dök upp ikväll från Patrik Jonsson, Patriks Golfstore, på Eskilstuna GK:

...och så Anna Nordqvist. Vi har tränat i ur och skur de senaste åren. Mest minns jag nog vårat pass i kuren på Eskilstuna GK en kall januaridag, då vi testade nya tekniken utomhus och vi fick ropa fore till några längdskidåkare som kom i spåren...
Hon lämnade amatörkarriären som nummer 1 i världen. Ikväll håller jag tummarna hårt för att hon ska vara bäst i världen.


Ja, det känns stort bara det att hon är med i toppen. I skrivande stund leder hon med fyra slag. Kramar tummarna och hoppas hon håller hela vägen.

Kommentarer
Postat av: Richard

Jag är säker på att hon vinner......

2009-06-17 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0