Lyssna på kritikerna

Lyssna är en konst. Det ställer krav och är inte alltid så lätt som det kan låta. Vill man utvecklas ska man lyssna. Det betyder att man ska vara beredd och också ha förmåga att ta till sig kritik och använda den för att utvecklas. Det är inte så lätt alla gånger därför underlättar det om kritiken är konstruktiv och välformulerad.

Den här bloggen uppmärksammades igår av thecritics.se i en välskriven recension. Jag fick mycket ros, som jag tackar för, men jag fick också en del ris. Eller utvecklingsförslag för det är så jag ser det. Därför tackar jag särskilt för den konstruktiva "ris-delen". Kul att bli recenserad och kul att få tips om hur bloggen kan bli bättre.

En av de punkter som bloggen fick ris för är uppdateringsfrekvensen på senare tid. Ja, den trogne läsaren har säkert märkt att antalet inlägg minskat markant sedan en tid tillbaka. Vi får se vad som händer nu när säsongen åter är här. Med mer golf i tillvaron kan det också bli mer inlägg.

Den som vill läsa recensionen på thecritics.se kan klicka HÄR.


Kommentarer
Postat av: David

Vi som håller koll på bloggen är naturligtvis glada över varje liten uppdatering! Snart är det din tur att läsa några rader om en del bekanta golfbollar... borde hinna skrivas i helgen.

Ha det bra!

2009-04-30 @ 00:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0