Snart börjar festen!

Börja på nytt jobb är tufft. Mycket nytt man ska sätta sig in i. Tiden räcker liksom inte till. Bloggandet och golfandet har blivit lidande och så kommer det nog att vara ett tag framöver. Nu i helgen kanske det blir lite bloggande, men något golfande kommer inte att hinnas med. Det är ju Ryder Cup.

Apparaten är på plats. Kanske inte exakt som jag hade hoppats, men på plats. Nu återstår att lära sig hantera den. Festen kan börja. Ingen oktoberfest, men väl en septemberfest som heter duga hoppas jag vi får uppleva de kommande dagarna. Men eftersom det ute är lite av oktoberkänsla är det väl inte helt fel att krydda tittandet med en smak även av oktoberfest. sagt och gjort. Tre flaskor öl är inköpta. En per dag. Det känns lagom. Vill ju inte somna framför teven.


Kommentarer
Postat av: UTE

För egen del så blir det inga öl.

I morgon är det Rotary DM på Saltsjöbandens GK och jag går i första bollen kl 08.00. Avfärd 05.45, kul att vara golfare.

På lördag morgon kl 08.20 är det tee off i den viktiga matchen i årets U 2. Vinna eller försvinna är det som gäller.

Drick öl du så spelar jag golf hälsar

UTE

2008-09-18 @ 21:18:37
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

UTE: Spela bra så slipper du ångra att du valde banan istället för flaskan. :-)

2008-09-18 @ 21:25:13
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Cia

Vi har prestigefyllda Skånemediamästerskapen på lördag, så för min del blir det gym + träningsrunda fre em, uppladdning med Ryder Cup på kvällen, tävling på lördagen, hem och se de som KAN spela, och sen gym + ishockeymatch på söndagen innan finalpasset tar vid. Låter som en superhelg, va?

Och öl? Nädu, det finns inte ens på kartan!

Postat av: Anders

Själv så ska jag golfa på förmiddagarna för jag blir så sugen av att titta på bara :)

2008-09-19 @ 07:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0