Nya drömmar

Resan till Skottland gav mersmak. Undrar vart nästa drömresa ska gå? Jag skulle gärna besöka och spela några av de många och fina banorna i USA. Om man nu inte vill åka så långt finns det ju fina banor på närmare håll. Igår när jag kom hem från jobbet slog jag på tv:n och blev tagen av de vackra bilderna från Schweiz och Omega European Masters som pågår på banan Golf-Club Crans-Sur-Sierre.



Jag har besökt alperna vid ett flertal tillfällen. Jag har åkt skidor, vandrat, klättrat, cyklat mountainbike ägnat mig åt canyoning och forsränning, men aldrig golfat. Det är dags att ändra på det.

Och åker man till Crans-Sur-Sierre för att spela kan man bo HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0