Golfbetter Podcast

Jag har tipsat om denna möjlighet tidigare, men det finns skäl att göra det igen. Om man är intresserad av golfutrustning så rekommenderar jag Edwin Watts podsändningar "Golfbetter Podcast" till lyssning. Spännande intervjuer med företrädare för de stora företagen inom golfindustrin. Under mina resor den här veckan har jag lyssnat på intervjuer med David Llewllyn från MIzuno och Jesse Ortiz (del 1 och del 2) från Bobby Jones. Som vanligt mycket intressanta (och mycket amerikanska) intervjuer. Efter att ha hört Mizuno-intervjun känns det som om jag aldrig kommer att spela med annat än Mizuno-klubbor. Och efter intervjun med Jesse Ortiz vill jag lägga en beställning direkt på en Bobby Jones-hybrid. Han tänker nämligen mycket kloka tankar kring hybrider vs fairwaywoods och långa järn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0