Högbo Golfklubb

Om ni följer rekommendationen att göra ett besök på Mackmyra whiskydestilleri tycker jag ni ska kombinera det besöket med spel på Högbo GK. En 27-hålsanläggning strax norr om Sandviken. Denna gång fanns det inte inplanerat något golfspel för min del, men en sväng bort till golfklubben hann jag med.


Gissar att detta är 9:e green

Och bo, det ska ni göra på Högbo Brukshotell. Bra på alla sätt och vis. Dessutom så nära (600 meter) att man kan gå från hotellet till banan. Jag gav hotellet högsta betyg i den lilla enkäten på hotellrummet med det lilla tillägget att det borde ha funnits fler tevekanaler. Saknade såklart Viasat Golf. Nu var det väl inte direkt läge att titta på teve under vårt besök, men nästa gång kanske det är det.


Framför hotellet finns en puttinggreen. För dagen hålpipad.

Kommentarer
Postat av: Veronica Nilsson Revenue Manager Högbo Brukshotell

Tack Jonas för positiv feedback från din vistelse på Högbo Brukshotell. Det är alltid kul med nöjda gäster och när du tar dig till att låta andra veta det också.



Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Högbo Brukshotell/Veronica Innesälj

2008-10-13 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0