Är det slut nu?

Läser på dn.se att snön ska börja falla över min del av världen på fredag. Är säsongen verkligen slut nu?
Hallå, jag är inte "färdiggolfad" för i år ännu!



Förra året har jag för mig att det gick en bit in i november innan snön kom på allvar och klubborna åkte in i vintervila. I år har jag inte räknat antalet spelade rundor, men förra året blev det 50 rundor. Jag gissar att det blivit något färre i år. Det gör att jag och Justin Timberlake har något tillsammans. Äntligen!



På tal om Justin, han har följt i Alice Coopers fotspår och nu ingått avtal med Callaway som ett av deras affischnamn. Justin spelar på hcp 6 och i hans bag finns följande:

Driver: FT-iQ
Trä 3: FT-i Squarewood
Hybrid (3H): FT Hybrid
Järn: FT
Wedgar: X-forged wedges
Boll: Tour i Series

"I enjoy every facet of the game", säger Justin. Jag har mer gemensam med Justin än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Rootas

Nej hoppas verkligen inte det kommer nån snö, jag ska ju spela 18 hål imorgon på kallfors ;)

2008-10-30 @ 11:53:45
Postat av: Golfer

Rootas: Lycka till. Det blir säkert spännande. Kan du inte ta några bilder som jag kan publicera på bloggen.

2008-10-30 @ 20:15:59
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Rootas

Fan blev inge golf, banan är avstäng !!!!

2008-10-31 @ 15:20:53
Postat av: Golfer

Rootas: Attans! Jag hade tänkt spela 9 hål på söndag, men ser att det är stängt även där under helgen. Kanske går att spela på pay&play-banan?

2008-10-31 @ 19:12:50
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Rootas

Japp Pay N Play funkar skit bra, lyckades få 2 under par på 9 hål där för nån dag sen ;)

2008-10-31 @ 21:42:08
Postat av: Golfer

Rootas: Nice!

2008-10-31 @ 22:15:58
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0