Strong Wilson line '09

Wilson är numera ett märke som i Sverige för en ganska undanskymd tillvaro bakom giganterna Callaway, TaylorMade och Titleist. Jag skriver numera för jag upplever att det inte alltid varit så. För några år sedan vill jag minnas att dom var ett starkt märke i svenska shopar, men inte längre. Troligen är det väl så att marknaden sviktat genom att kunderna valt andra märken. Under 2009 kanske detta kan vända. På papperet ser Wilsons nya linje mycket intressant ut. Dessutom är klubborna snygga, inte minst de nya wedgarna Tw 9.


Kommentarer
Postat av: UTE

Wilson är alltid Wilson!

Härligt märke som ger goda slag och bra resultat. Håller med att wedgarna var snygga och de jag har är ju ett par år gamla så det verkar lockande.

Hälsningar!

UTE

2008-11-22 @ 17:29:12
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

UTE: Kanske kan vara något att tipsa tomten om.

2008-11-22 @ 19:09:30
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Rootas

Jag spelar med Wilson Pi7 riktigt bra klubbor !

2008-11-23 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0