En dag i solen

Det har det varit idag. Sått fairway gräsmatta på baksidan. Hoppas den tar sig denna gång.

I morgon är det dags för tävling. Vidbynäs GK står som värd. Lite besviken är jag på att vi i B-klass inte får spela Axa-banan. Jag undrar om det framgick i samband med anmälan. Inte vad jag såg i alla fall. Säkert inget fel på Forest-banan i och för sig, men Axa känner jag bättre. Dessutom brukar jag spela bra på den banan.

Hoppas det blir en bra dag i morgon också. Kanske är det någon av er som läser denna blogg som också ska spela Vidbynäs i morgon. Ge er gärna tillkänna. Här eller i morgon på banan.

Kommentarer
Postat av: Dan

Några tips på hur man fixar en gräsmatta värdig puttning? Finns det gräsfrön att köpa för fint golfgräs...vore roligt. Själv så har man ju pitchat upp halva gräsmattan hemma

2008-05-13 @ 19:19:04
Postat av: Golfer

Dan: Tyvärr jag vet inte, men det krävs säkert en hel del jobb. Gäller ju att få ytan slät innan man sår.

2008-05-14 @ 19:12:19
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0