Årets första

Tävling idag på Vidbynäs. Forest-banan gällde för oss i B-klass. Ganska rolig bana. Kuperad och jobbig, men rolig. Spelet fungerade hyfsat bra, men tappade bort en bra score på 18:e. Behövde tre slag för att komma ur greenbunkern! Scoren landade på 75 netto.

Vi som spelade tävlingen hälsades välkomna åter genom att redan vid incheckningen få en gratis greenfee att utnyttja någon gång under säsongen. Snyggt!

Mindre snyggt att fairway var oklippt! Redan på första hålet förstod jag gesten att ge oss en gratis greenfee.

Bilder från dagen kommer senare i veckan. Nu väntar andra göromål. Blir nog sparsamt bloggat de närmaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vidbynäs ska jag försöka spela en runda i år, helst Axa Course förstås. Har aldrig spelat där men hört mycket bra om denna bana, har fått ett Viasat Golfcard nu som plåster på såren för att man abbonerar på Viasat Golf för 99 riksdaler/månad så man har 40% rabatt på greenfeen. Hittade hit av en tillfällighet du verkar vara ännu mer golffanatiker än vad jag är. Keep up the good work......

2008-05-12 @ 11:08:42
URL: http://www.sicutmorisest.se
Postat av: bombmannen

Hur gick de nya klubborna?

2008-05-13 @ 23:19:59
Postat av: Golfer

Jocke: Kul att du hittat hit. Golffanatiker vet jag inte riktigt om jag är. När jag tänker efter så ja, kanske. ;-)
Vidbynäs är en fin anläggning. Båda banorna är roliga, men Axa är finast.
---
bombmannen: Tack, i stort sett bra. De gånger de funkade mindre bra berodde det inte på klubborna, om man säger så. Slog några riktigt bra slag med dem så hittills är jag mycket nöjd med dem...inte minst med tanke på priset.

2008-05-14 @ 19:10:34
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0