Snö i glaskupan

Man glömmer så lätt. Det är ju inte alls konstigt med snö i mars. Inte i april heller. Men i år kändes det konstigt när det i förrgår eftermiddag började snöa. Ännu konstigare att det låg kvar igår och idag. Allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Man glömmer så lätt. Jag har nästan glömt hur det känns att vara frisk. Jag kan väl inte påstå att jag friskförklarat mig själv, men kan inte heller säga att jag är sjuk. Idag var jag tillbaka på jobbet igen för första gången på en dryg vecka. Känns som om jag gått med huvudet i en glaskupa hela dagen. Jobbigt.

Jag hade sett fram emot en påsk med chans till sol och golf. Inte på gröna banor, men i alla fall på någon öppen fullängdsbana. Med glaskupa på huvudet och snö på marken är det bara att glömma. Tur att man glömmer så lätt.

Kommentarer
Postat av: Dan

SNÖ..shit, vad ledsen jag blev..igår OCH idag...hade verkligen börjat tro på lite golf på hemmabanan snart...men icke

2008-03-19 @ 22:09:13
Postat av: Cecilia

Vi ska få in snöovädret först på fredag sägs det, så jag hoppas fortfarande på morgondagen ;-)

2008-03-19 @ 22:33:51
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: bombmannen

Visst är det surt! Lirade Nödinge och Torrekulla i söndags och då var det 14 grader i skuggan, också kommer det 15cm snö på måndagen....

Jättekul!

Ps. Nödinge rekomenderas. Fin bana med trevlig personal. Ds.

2008-03-20 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0