Orka Golf

I klubbtestet i senaste numret av Todays Golfer finns ett märke som jag inte hört talas om tidigare. I "budgetklassen" får Orka Golf mycket lovord.

Snygga klubbor till bra priser. Dessvärre finns de vad jag vet inte att köpa i Sverige ännu, dvs det finns inga möjligheter att testa. men å andra sidan, en driver för 1500 kr kan ju vara värt att chansa på. Ungefär som jag gjort med den beställda puttern.

Läs mer på webbplatsen HÄR.

Euro 153
image665

Euro 91
image666

Euro 308
image667

Euro 230 för 3
image668

Kommentarer
Postat av: Alex S

Ser som sagt fräscha ut. Hoppas dom dimper ner i svedala också så man får chansen att pröva. Osäker om dom puttar undan mina Cobra forged dock?

2008-03-25 @ 19:15:18
URL: http://alst74.blogspot.com
Postat av: Golfer

Alex S: Visst vore det kul att prova och vem vet, de kanske når hit så småningom.

2008-03-25 @ 20:57:18
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0