Feel the force!

Krafterna börjar så smått återkomma. Jag har varit totalt däckad sedan i onsdags. Egentligen sedan i tisdags, men då ville jag inte tro på att jag skulle bli sjuk. Kämpade vid datorn hemifrån, men när febern kröp över 38-strecket, då var det liksom ingen idé att ens försöka jobba. Ner i sängen istället med värkande och skakande kropp. Borta var alla tankar på den utbildning jag skulle ha i onsdags och borta var också tankarna på golfbollar och annat som hör golfandet till. Istället kretsade tankarna bara kring när jag skulle kunna stoppa i mig nästa Alvedon. Kalla det manlig ynklighet eller vad som helst, men så var det.

Nu börjar i alla fall krafterna återvända. Hoppas det fortsätter i den riktningen för då kan också bloggandet återupptas.

Kommentarer
Postat av: uffe2

Man skall vara rädd om sitt liv, man har bara ett så lyssna på dina signaler.

2008-05-15 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0