Abraham och Alanis är snygga

Funderar på om det är dags att byta ut mitt sedan flera år uppskattade regnställs från Oscar Jacobson. Ett alternativ är Galvin Green. Särskilt då modellen Abraham nedan. Men 3.295 kr. Är inte det en hiskelig massa pengar? Så mycket ska det väl inte regna den här sommaren, eller hur?

image637

Om jag köper en ny regnjacka till mig själv, undrar om det inte får bli en ny jacka till min kära sambo också.
Alanis är snygg. 2.995 kr.
image639

Se hela Galvin Greens kollektion för 2008 HÄR.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det kommer att blir en kanonsommar, och bara regna på nätterna ;-)

Och nej, grönt är INTE snyggt.

2008-03-07 @ 22:39:05
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: Golfer

Cecilia: Hoppas du har rätt om regnet. I så fall behöver jag inte köpa några jackor alls. När det gäller grönt har du däremot fel. Det är sambons favoritfärg.

2008-03-08 @ 09:47:35
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0