Nytt från Ogio

Nytt år, nya prylar. Ny driver och ny pitchingwedge är på väg. Tankarna på en ny putter är för tillfället lagda på is, men funderingarna på om jag inte "behöver" en ny hybrid och en ny bag har tilltagit.

Bagen jag siktat in mig på är en Kingpin från Ogio. I svart. Snygg. Och ny för 2008.

image500

Kommer att kosta 1.495 kr. Återstår att hitta någonstans att köpa den så att den kan åka med till Portugal i vecka 5. Dormy kommer inte att ta hem Kingpin, meddelade de idag, och klubbens shop är stängd. Andra alternativ ska undersökas.

Fördelen med Kingpin framför den Ogio Atlas jag har idag? Den är ett kilo lättare och den är svart, inte svart/röd som min Atlas är.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Första kommentaren här men är nog inne på din sida minst ett par ggr i veckan då du alltid har nåt "nyttigt" att läsa här.
Fråga till dig, är du annars nöjd med din Atlas?
Funderar lite på en sådan eller en Sun Mountain C-130.
Fortsätt som du gör...

2008-01-05 @ 00:57:13
Postat av: Golfer

Marcus: Kul att du besöker bloggen och tack för att du kommenterat.
Atlas är en bra och framför allt snygg bag. Snyggare och till sin storlek smidigare än C-130. Min Atlas är till salu. Jag mailar dig.

2008-01-05 @ 14:01:48
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0