Det gick snabbt över

Nu tror jag mig veta vad TaylorMade r7 CGB Max Limited Driver kommer att kosta om man har lyckan att komma över det fåtal exemplar som släpps på marknaden under våren. 1.099 dollar eller ungefär 7.000 kronor är det pris som anses komma att gälla. Lite väl mycket, eller hur? Jag tror man kommer att testa de tre skaften. När man väl hittat det som passar bäst kommer man att spela med det och förvara de andra i lådan.

Om man ändå är intresserad finns detaljinformation HÄR. 415 cc och svingvikt D3-D4 är några av uppgifterna som går att utläsa av produktbladet.

Kommentarer
Postat av: bombmannen

Troligen har du allderles rätt att man använder ett enda av skaften, men det minskar ju inte ha begäret!
Ser riktigt snygg ut tycker jag.

2008-01-19 @ 20:23:03
Postat av: Golfer

bombmannen: Om det inte vore för pengarna så...

2008-01-19 @ 20:50:18
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: bombmannen

Kan tänka mig den lyckan när man kommer hem från shopen med lådan under armen och får sätta sig och pilla lite med grejerna första gången. Lycka!
Men jag siktar nog in mig på Cobras L4V...

2008-01-19 @ 20:54:31
Postat av: Golfer

bombmannen: jag kan också tänka mig lyckan. Och att ha den där lådan i garderoben och inför varje runda skruva ihop den driver man vill spela just den dagen. Men...jag tror nog det är bättre att hålla sig till en och samma driver. För min del G10. Hoppas jag. För jag har inte fått den ännu.

2008-01-19 @ 20:59:41
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0