"Vi har ju pratat om vad du gör på kvällarna"

Var tvungen att uppsöka min favoritnaprapat idag. Hon sköter om min kropp några gånger varje år. Oftast under vintern och våren då jag ofta (alltid) tränar för lite. Så också denna vinter. Jag har under de senaste åren haft problem med tennis- och golfarmbåge till och från. På senare tid har det varit ganska bra, men en muskel i armen krånglar ibland precis som "gamnacken" gör. Både dessa åkommor mår inte helt bra av att jag varje kväll sitter med datorn i knät och skriver blogginlägg. Vore nog bättre att jag tog mig till gymet. I alla fall någon dag i veckan. Just därför fick jag en pik av naprapaten idag: "Vi har ju pratat om vad du gör på kvällarna". Ja, det är inte helt bra att huka över datorn varje kväll, men det är kul.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ok,ok... Vad sägs om en kompromiss? En timme på gymmet... sen får du leka med datorn?

2008-02-08 @ 19:17:46
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: Golfer

Cecilia: Ska fundera...

2008-02-09 @ 12:15:06
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0