Låt nummerplåten visa vem du är

Läste häromdagen om nummerskyltar på kamraten UTEs blogg. Han hade funderingar på att skaffa en personlig nummerskylt som det står UTE på. Vill man visa vem det är som sitter backom ratten eller är skicka ett budskap till medtrafikanterna kan man ju skaffa sig en privat skylt. Förra helgen såg jag t ex en bil på parkeringen invid Järna GK med nummerskylten "HCP 9". Kul idé, men på något sätt inte riktigt färdigtänkt. Det förpliktigar ju liksom att ha en sådan skylt.

För en tid sedan träffade jag Agneta i samband med en kurs. Hon är inbiten golfare sedan många år tillbaka. När vi sågs berättade hon att hon och hennes man inom kort skulle resa till USA på golfresa. Jag bad henne då att skicka några bilder från resan som jag vid tillfälle skulle kunna lägga ut här på bloggen. Nu är det dags att visa några av hennes bilder.

Vad passar då inte bättre än att visa nummerskylten på den golfbil som Agneta och hennes man använde. Kanske också kan vara ett alternativ om man vill skaffa sig en personlig nummerskylt.

image618
(Foto: Agneta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0