Nya drivern luftad

Så har den då luftats, den nya drivern. För ny kändes den. Tänk vad ett skaftbyte kan göra. Den inte bara kändes ny, jag upplevde också att den gick längre. Nu är det såklart lite önsketänkande i det, men nog gick den bra allt (och jag tror faktiskt att den gick lite längre än tidigare).

Slog också några slag med både min trä 5:a och min trä 7:a, båda med nya grepp. Kände bra de också. Nästan som nya klubbor även de. Fascinerande. Bara genom att sätta nya grepp.

Och skönt att komma ut på banan var det. Förvånansvärt torrt efter allt regnande. Helt enkelt en Great Day.

Kommentarer
Postat av: Jöran

Hej, vilka grepp valde du?

mvh

2008-12-16 @ 08:57:49
Postat av: johan

kul å se att alla inte ställt undan klubborna fast solen e borta

2008-12-16 @ 23:16:08
Postat av: Golfer

Jöran: Lamkin Michelin, se inlägg.

---

johan: :-) Var i landet finns du?

2008-12-17 @ 20:30:47
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0