Oinspirerat genrep

Spelade idag. Gick ihop med tre för mig okända grabbar som alla tre slog drivar som var 100 meter längre än mina. Lite halvtråkigt faktiskt. Mitt klipp på bollen räcker inte riktigt till en dag när det blåser 10 m/s och banan är tung av regn och tar bort all rull. Att på nästan varje par 4 spela drive, trä 7 blir lite trist i längden. Nåja, en bra vindträning var det i alla fall. Dit resan går på söndag lär det väl blåsa, kan jag tro. Regn och 15 grader är vad som väntar i Skottland enligt prognosen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte längden som avgöe...eller?

2008-08-14 @ 20:42:57
Postat av: Golfer

Anonym: Nej, så sant, men roligare att slå järn mot green. Och visst, jag rullade i några par där de andra gjorde bogey eller mer. Och det kanske inte var 100 meter på varje hål.

2008-08-14 @ 20:49:32
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0