It's raining...

...men, det tycker vi glasögonbärare är jobbigt. Under rundan i onsdags var det sådant där fint regn som man inte störs så mycket av, om det inte vore för det där med glasögonen. Det går inte att torka och torka och torka, glasögonen blir våta och igenimmade i alla fall. På hål nio tog jag av mig dem och spelade utan. Kändes konstigt. Nu är inte min syn extremt dålig, så att träffa bollen var inga problem men att se vart den landade i regnet var värre. Därför åkte glasögonen på igen.

Och linser finns, jag vet. Jag har provat och gillade inte det. Och jag är ingen "fint-väder-spelare" utan får helt enkelt finna mig i att torka, torka, torka.


Kommentarer
Postat av: Anders

Nemas problemas med dessa :), sunglasses.html" rel="nofollow">http://www.shadesoffun.com/Nov-CP/wipersunglasses.html

2008-08-09 @ 20:51:43
Postat av: Golfer

Anders: Tack! :-)

2008-08-09 @ 21:17:02
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0