Hemma igen

Drömveckan är till ända. Det har faktiskt varit en drömvecka. Jag känner mig helt tagen av alla golfintryck. St Andrews kallas ibland för golfens Mecca och efter att ha varit där förstår jag det på helt annat sätt än tidigare. Att få uppleva atmosfären, miljöerna och banorna i St Andrews har varit en upplevelse för livet.

Jag har under veckan skrivit några rader varje dag på min nyuppsatta mobilblogg http://golfersblogg.blogspot.com/. Det gick lite snabbt när jag satte upp den där bloggen så jag hann aldrig starta kommentarsfunktionen. Jag har heller inte fått igång någon statistikfunktion, därför har jag ingen aning om någon av er som läser den här bloggen hittat dit.

Väl hemma igen känner jag mig mer golfintresserad än någonsin. Man kan ju tro att intresset och suget mättas en aning av att leva med golfen varje dag i fem dagar, men nej, så är det inte för mig. Något golfande blir det dock inte i helgen. Nu ska jag smälta intrycken och sortera bilder. Därefter får jag ta tag i att rekapitulera veckan här på bloggen tillsammans med bilder tagna med en bättre kamera än den som finns i min mobil. Totalt nära 300 bilder från St Andrews New Course, Old Course, Kingsbarns Golf Links, Kilmarnock (Barassie) Golf Club, Prestwick Old Golf Club finns att välja bland.

Vad är då det största minnet från veckan? Det finns så många, men om jag ska välja ett ögonblick som jag kommer att minnas länge så är det driven över taket på Old Course Hotel. Det var så häftigt!

Kommentarer
Postat av: UTE

Hej Golfer och välkommen hem!

Synd att man inte kunde hänga med för det verkar varit en verklig toppenvecka. Själv har jag slagit 34 p på Wermdö, Töreboda och Strängnäs under veckan och i morgon fortsätter det med golfresan på Strängnäs GK. Finns tyvärr inget hotell att slå över där.

Skall bli spännande att se bilder och läsa din text.

Golfhälsningar UTE!

2008-08-23 @ 21:17:11
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

Hej och tack. Jo, bilder och texter kommer.

2008-08-23 @ 22:21:44
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0