Back to reality

Åtta veckors ledighet är nu till ända för min del. En hel del golf har det blivit. Antal rundor har jag för en gångs skull inte räknat den här säsongen, men under de åtta lediga veckorna har det blivit spel på 12 banor:

Kallfors GK
Eskilstuna GK
Vingåkers GK
Åda Golf
Strängnäs GK
Solbacka GK
Bro Hof Slott GC
St. Andrews, Old Course
St. Andrews, New Course
Kingsbarns Golf Links
Kilmarnock (Barassie) GC
Prestwick GC

I morgon börjar allvaret igen. Dessutom på ett nytt jobb. Hur det kommer att påverka bloggandet på sikt vet jag inte riktigt. De närmaste veckorna blir det dock mindre bloggande med tanke på hur kalendern ser ut. Mindre bloggande och mindre golfande också gissar jag.

Kommentarer
Postat av: UTE

Lycka till på det nya jobbet!

Men glöm inte bort att "livet kommer inte i repris".

Hälsningar

UTE

2008-08-31 @ 20:47:59
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

UTE: Tack.

2008-08-31 @ 21:00:32
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0