Buy and try

Läste ett inlägg på golfwrx.com om en kille som köpt en ny driver. Var han köpte den framgick inte av hans inlägg, men någonstans i USA är min kvalificerade gissning. Hur som helst, han har möjlighet att lämna tillbaka klubban inom tio dagar om han inte är nöjd med den och då få tillbaka 90 procent av köpeskillingen. Det är en möjlighet jag saknar i svenska butiker. På Dormy gäller prova i 30 dagar, är du inte nöjd får du pengarna tillbaka. Mycket bra, men det gäller som sagt bara järnset. Drivers kan man lånahem utan kostnad på Stadium och Dormy (och säkert på annat håll också), men då handlar det om ett dygn eller två. Den där tiodagarsvarianten tycker jag är snäppet bättre. När får vi se den möjligheten i Sverige? Och vem blir först med den servicen?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra lördag så här långt? :)

2008-04-26 @ 21:39:25
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: bombmannen

Shopen på min bana lånar gärna ut en driver till dig för en runda eller två. Tycker det är riktigt gött att få testa den på banan istället för bara rangen. Detsamma gäller diverse järnset, men där är inte utbudet lika stort av testklubbor. Tycker nog detta är en ännu bättre variant då du slipper att köpa grisen i säcken samt även om du får tillbaka 90% så blir det också pengar i det långa loppet.

Mvh
bombmannen

2008-04-26 @ 22:16:57
Postat av: Golfer

Det går att låna på min bana också, men tio dagar då har man chans att testa på banan flera gånger och dessutom träna med klubban.

2008-04-27 @ 11:02:54
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Golfer

Jasmine: Jag hade en bra lördag. Du också hoppas jag. :-)

2008-04-27 @ 11:04:40
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0