Drömklubbor från Mizuno

Mizuno kommer inte bara med nya drivers, nya järn är också på gång. Särskilt intressant är de nya MP57 som sägs placera in sig mellan MP60 och MX25, dvs för spelare upp till ungefär hcp 12. Börjar redan drömma om en combo med MP57 och MX25. Gissar att den uppsättningen skulle passa mig bra. Precis som en del andra jag nämnt här på bloggen, t ex G10/i10 bara för att nämna den hetaste.

Nu är det ju inte bara golfklubbor som snurrar i mitt huvud, om nu någon skulle ha trott det. Jag fick en kommentar jag från sambon för en tid sedan: "Om du skulle köpa alla bilar du pratar om, då skulle vi vara tvunga att skaffa ett eget parkeringshus". Tanken svindlar, men det låter dyrt med ett parkeringshus. Billigare med ett förråd hos Shurgard. Där kan man hyra olika storlekar beronde på hur många golfset man har.

Faktum kvarstår, MP57 är snygga. Eller hur?

image328

Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: johan

Fantastiskt snygga klubbor! Mizuno vet verkligen hur man gör snygga järn.
Får väl ligga i och träna nu så man kan belöna sig med nya stickor vad det lider. Stooor vil ha faktor på dessa klubbor...

2007-09-12 @ 22:41:44
Postat av: Golfer

johan: Håller helt med. I allt.

2007-09-13 @ 08:26:53
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Henrik

Verkligen fina, men jag skulle vara tacksam om de kunde komma tillbaka en muscleback klubba utan cut-muscle också. MP-33orna var ju ack så fina...

2007-10-18 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0