Grattis Leonard

Tufft Jesper, men du har visat att du kan bli en vinnare igen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men hallå som han spelade... Raka utslag, hur stavar men till det? Jag trodde herr Parnevik var helt borta från segern typ tio gånger... Och så blev det både extremt spännande och underhållande.

Postat av: Golfer

Cecilia: Han svingade vilt från tee, men vilka räddningar! ...och oj så trött jag varit idag.

2007-10-08 @ 21:14:39
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Cecilia

En annan hade ju sovmorgon... :-)
Dessutom får jag väl erkänna att jag råkade somna under andra särspelshålet, så jag såg aldrig själva avgörandet. Som vanligt fick jag fråga maken i morse hur det egentligen hade gått...

Postat av: Kusin T

Tack för länken! Satt och svor över att jag inte har Viasat Golf innan jag kom på att du kanske länkade... Kom in i sändningen lagom till särspelet och det var lite annorlunda att höra kineserna i stället för Zache=)

2007-10-09 @ 01:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0