Golfbollresan, i väntan på en ny säsong

Det här är första inlägget i en ny kategori här på bloggen. Kategorin heter "Golfbollresan". Ni kommer att få följa en golfbolls upplevelser på vägen fram emot nästa säsong. Bollen kommer att få följa med mig till jobbet, på resor, till tvättstugan eller var jag nu beger mig.

Den boll som får inleda resan är en Srixon Z-URS, nr 1. Om det är denna boll som får göra hela resan återstår att se. Det inte omöjligt att andra bollar kommer att dyka upp under resans gång.
Bollen startar sin resa från min dator.

image447

Ni som vill bidra med gästbilder i denna kategori är mycket välkomna. Jag skulle gärna publicera en boll fotograferad på Kinesiska muren, på en pyramid i Egypten, uppe i Empire State Building, första tee på Pebble Beach eller egentligen från vilken plats som helst där ni som läser detta känner att ni vill fotografera en golfboll.
Bilderna kan mailas till: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha ha, det där med pyramiderna kände jag mig lite träffad av... Kul idé!

Jag fotograferade en golfboll så sent som i torsdags... Jag var tvungen att fota ett utslag på banan i Åhus, för att visa maken hur himla långt och rakt jag hade slagit... Fast bilden blev så usel så han var inte ett skit impad ändå. Eller så var det slaget om inte var så imponerande som jag tyckte själv...

Postat av: Golfer

Cecilia: Ja, tack, ser fram emot pyramidbilden. :-)

2007-11-25 @ 22:12:32
Postat av: Virvla

HAHAHAHA tokfrans!
hade jag vetat om det hela tidigare hade golfbollen kunna få vara med på extremt många olika ställen men nu är jag hemma i gamla tråkiga svedala

2007-11-25 @ 23:57:50
URL: http://virvla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0