Underbart är inte alltid kort

Hur kort kan man sl?

Ännu ett golfminne. Samma resa. Spanien för ett antal år sedan. Den här bilden togs på första hålet under första rundan på en bana som nu fallit ur minnet. Häftigt hål. Minns dock att jag hade 110 meter kvar till green efter andra (eller var det tredje) slaget. Jag låg precis uppepå den sista avsatsen. 110 meter nedför. Det är en solklar pitchingwedge för mig. Borde i alla fall vara det. Denna gång räckte det dock inte. Landade kort på foregreen. Hur det nu gick till.

Denna runda spelade jag på Precept Lady. (Varför kommer jag nu kommer ihåg det...)

Kommentarer
Postat av: richard

Att Du spelar på en ladyboll måste väl bero på att du har en kärringsving? ;-] (förlåt, kunde inte låta bli)

2007-03-03 @ 20:34:47
Postat av: Golfer

Richard: Tufft att bli utdriven av någon med kärringsving, eller vad säger du? ;-)

2007-03-03 @ 21:01:31
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: richard

Utdriven- visst på ditt andraslag ja ;-]

2007-03-04 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0