US Open igång

Det känns mer osäkert än någonsin vem som kommer att stå på 18:e green på söndag med tårfyllda ögon och uppsträckta armar. För egen del trodde jag på Zach Johnson, men efter att ha sett honom landa på +6 efter första rundan tror jag han är borta. Inte för att +6 eller 8 slag efter är ointagligt när bara en runda spelats, utan mer för att jag den scoren visar att den här banan inte passar honom. Heller. Jag tror många kommer att få problem, men några överraskningar kommer vi säkert att få se. Ian Poulter kan vara en sådan, likaså Olazabal.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

And here comes the votes från juryn i Skåne:
Mitt hjärta blöder för Justin Rose. KAN inte han få vinna, äntligen... och dessutom göra det i en tävling som US Open.
Jag tvivlar på att Mickelson fullföljer tävlingen. Efter att ha tvingats slå i princip varenda slag från ruffen på första rundan borde hans stackars handled må rätt så kass i dag.
Poulter håller aldrig... Olazabal är i så fall ett hetare tips... men ska jag vara ärlig tror jag nog Tiger tar det. +1 första rundan betyder att han i högsta grad är med... och när Woods är med från start brukar det sluta med seger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0