"Avundsjuk, jag är så avundsjuk..."

Så sjunger Nanne i schlagern från 1998. Det är inte utan att jag känner ett sting av avundsjuka, eller kanske jag ska säga beundran, när jag tittar på jämförelsen mellan Ernie Els och Michelle Wies svingar. Jag har nämligen också gjort en jämförelse. Min sving på ena bildhalvan och Ernies på andra. Överensstämmelsen var lååångt ifrån den man kan se mellan Ernies och Michelles svingar. När Ernie och jag hade fört klubban tre decimeter från bollen så var jag "way off", kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför gör man det så svårt?
/M

2007-06-23 @ 13:30:53
Postat av: Golfer

Magnus: Ja, det ser ju så enkelt ut ;-)

2007-06-24 @ 07:27:26
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0