Landsorts lager och British Open

Upplösning på British Open. Lite av "måste se". Inte helt lätt när tävlingen alltid spelas när jag har semester och vi oftast befinner oss på annan ort. Så dock inte i år. Nästa (stora) problem är att vi inte har vare sig TV6 eller Golfkanalen. Inte nog med det. På min lilla ort finns inga sportbarer. Som tur var har sambon en exmake som både tycker om öl och har viasatkanaler i sin teve. Därför blev det i år som några år tidigare. Upp på cykeln och iväg för att se de sista timmarna av tävlingen.

I cykelkorgen i år fanns Landsorts Lager från Nynäshamns Bryggeri. En verkligt god lager som kan rekommenderas. Finns i Systembolagets beställningssortiment. Finns också på Glenfiddich Warehouse No68 i Gamla Stan, Stockholm.

image251

Spännande timmar framför teven, men nu tillbaka vid datorn för att höra särspelet. Samtidigt som tvättmaskinerna snurrar.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja det var ett spännande särspel. Såg du Harringtons slag över vattenhindret, in på den lilla bron, bollen rullade över bron en bit och sedan rullade den enr i vattnet. Det var nära att bollen rullat över via bron till fairway på andra sidan...
Din hemmaklubb har inte kanalerna??

Postat av: Golfer

Kerstin: Jo, jag såg. Marginalerna är små. Hade den rullat över hade det sett helt annorlunda ut. Eller om Sergio sänkt sin putt på 18:e.
Jodå, hemmaklubben har kanalerna, men dit är det 25 min med bil.

2007-07-22 @ 22:01:08
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0