Dormy, vad har ni gjort?

För några år sedan mailade jag Dormy och gav dem beröm för deras webbplats. Enkel och överskådlig. Sedan gjordes webbplatsen om och kom att omfatta hela deras utvidgade verksamhet. För att hitta till webbshopen krävdes nu extra klickande. Nu är det dags igen. Dormy har gjort om sin webbplats.

Jag har surfat lite hit och dit och första intrycket är att den är sämre än tidigare. Allt är så smått! Ja visst går det att klicka på bilder för att få dem större, men är det så bra egentligen? Ja, det är det kanske, men bättre hade varit om bilderna varit större redan från början.

Sedan kräver vänstermenyn att man ökar textstorleken för att den ska bli behagligt läsbar. I alla fall på min dator. Men det sämsta av allt är att sidan med webbshopen måste stå och ladda i 10 sekunder (!!) innan den är uppe helt. Dormy, vad har ni gjort? Ska det vara så här? Säg att ni inte försökt utveckla katalogen också. Säg att den är lika snygg och översiktlig som tidigare år.

Vad tycker du? Bedöm själv: http://www.dormy.se

Kommentarer
Postat av: UTE

Kan anmäla att även jag uppfattar Dormy som lite "sega". Sökte jobb som seniorgolfvärd för cirka ett år sedan men har ännu inte fått något svar. Tycker det är en trovärdighetsfråga från ett sådant stort företag som Dormy att svara sina intressenter.
Trevlig helg!
UTE

2007-02-23 @ 21:00:26
Postat av: Golfer

UTE: Välkommen tillbaka till bloggen. Dormy vet inte vad dom missar när dom inte hör av sig till dig.

2007-02-23 @ 21:41:37
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0