Rensardags

Julledigt brukar för mig innebära utrensning av sådant som tar plats. Inget undantag i år. Här är delar av resultatet:

Släng:
Jag rensar bland mina golftidningar då och då, även då det inte är jul. Tur är väl det, annars skulle hemmet översvämmas av dem. Särskilt på våren då alla skriver om ny utrustning. Under de senaste månaderna har jag dock varit ganska "duktig" och avstått från att köpa så många. Gjorde istället en räd i gamla tidskriftssamlare märkta med "Spara". Hittade några tidningar som jag med viss möda bestämde mig för att jag kan klara mig utan.
image490


Spara:
Jag kunde absolut inte slänga dessa. Innehåller en artikelserie om hårdrockens historia. Hur skulle jag kunna slänga bort den läsningen? Det är ju historiska dokument!
image491

Spara:
Dessa gick ju bara inte heller att slänga. En gammal GolfStore-katalog och tre amerikanska köpguider.
Hur skulle jag kunna klara mig utan dem i hyllan?
image492

Spara:
Inte heller kunde jag klara av att slänga dessa tre gamla Dormy-kataloger.
image493

Spara:
Självklart hamnade även denna i sparahögen. Tarzan från 1972.
image494


Kommentarer
Postat av: Virvla

jättefin header måste jag säga!!

2007-12-29 @ 20:57:52
URL: http://virvla.se
Postat av: Golfer

Virvla: Tack, tack. Kolla in http://chrizs.blogg.se/ det är hon som gjort den.

2007-12-29 @ 22:06:50
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0