Ny header

Ni som besökt bloggen tidigare noterar säkert att jag skaffat mig en ny "header", som det heter på blggspråk. Sidhuvud eller rubrikbild kan det kanske heta på vanlig svenska.

Jag nappade igår på en förfrågan från Chris som erbjöd sig att skapa en en ny header. Vi (hon) slet mycket ihärdigt igår kväll och idag på morgonen för att få till det. Idag lyckades bitarna falla på plats. Så ny har jag en ny header. Vi får se om jag känner mig bekväm med denna. Om inte vet jag nu hur man gör (tror jag) för att ändra. Lite meckigt är det. Särskilt om man kör Mac som jag och inte har programmet Paint.

Vad tycker ni som ofta besöker bloggen, ska jag behålla denna nya header?

Och tack för ditt tålamod Chris. Stor guldstjärna till dig.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Besöker inte så ofta men headern är fin och den passar ju till bloggen, så du borde behålla den..

2007-12-28 @ 20:11:58
URL: http://kristinafurundzic.blogg.se
Postat av: Golfer

Kristina: Tack. Och kul att du tittar in på bloggen.

2007-12-28 @ 21:07:20
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0