Stadiumgolfen, omgång fyra

I morgon är det dags för match i Stadiumgolfen igen. Omgång fyra. Vi möter två grabbar från Sundbyholms GK som kommer att få lämna ett antal slag till mig och spelkamraten då de spelar på betydligt längre handicap än vi gör. Behöver inte betyda någonting. Man ska inte låta sig luras och tro att det blir enklare för det.

Omgång fyra, det betyder att det börjar dra ihop sig. Förra året åkte vi på 19:e hålet i femte och sista omgången. Året dessförinnan åkte vi ut i fjärde omgången. Och året dessförinnan vill jag minnas att vi kom till tredje omgången. En omgång bättre för varje år.

Hoppas det blir en bra dag på banan i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Lycka till imorgon!!
//Kusin Jenni

2007-08-19 @ 22:53:30
Postat av: UTE

Uppladdningen i full gång och jag kan avslöja att jag har med en present till Dig från REvent.

2007-08-20 @ 10:24:11
Postat av: Jöran

Lycka till. Glöm inte rätt bollar!

2007-08-20 @ 11:19:36
Postat av: johan

Det är som du säger, en omgång bättre varje år!
Kan inte misslyckas...
Rätt inställning kan försätta berg. Tänk påatt ladda upp med rätt musik innan bara så att du blir taggad. (Själv lyssnar jag alltid på In Flames)
Lycka till!

2007-08-20 @ 19:03:49
Postat av: Kerstin

Lycka till i tävlingen.

Postat av: Golfer

Tack för alla hejarop. :-)

2007-08-20 @ 21:11:00
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Anonym

Tung förlust!
Har nu tittat lite extra på mitt scorekort och kan konstatera att det var en hedersam förlust, om det nu finns några sådana.
Motståndaren gick fyra över banans par de första nio och det lyckades jag matcha. Det kändes lite tufft att dela blå åtta på birdie.
De sista nio gick han tre slag under banans par och själv var jag tre över när matchen var avgjord på 17:e.
Han gjorde bl a birdie på 11, 12 och 14:e hålet. 15:e delade vi på par och 16:e vann jag då vi båda gjorde par och jag hade slag.
Känns aldrig kul att förlora men det är ju bra att vara med till 17:e då motståndaren går banan på 73 slag brutto.
Vi får ta nya tag nästa år!

2007-08-20 @ 21:37:26
Postat av: Magnus

På Strängnäs?
Tror du skrev Sundbyholm i bloggen... vilka mötte ni?
/Magnus

2007-08-20 @ 21:41:06
Postat av: Golfer

Magnus: Japp, på Strängnäs. Motståndarna var från Sundbyholm. Se inlägg.

2007-08-20 @ 22:03:47
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Golfer

Vi tar nya tag. Inte mycket att göra idag.

2007-08-20 @ 22:04:33
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0