Diablo vs B330 RX vs NXT Tour

Under de nio hålen idag spelade jag flera bollar på varje hål. På hål 9 på Kallfors niohålare slog jag ut med Callaway Big Bertha Diablo, Bridgestone B330 RX och Titleist NXT Tour. 140 meter utför i motvind.

Hyfsad träffbild från det avståndet för mig. Slog fem bollar. Fyra greenträffar. En birdie, tre par och en bogey.


En boll kort i ruffen, en på green kort flaggan och tre på rad tll höger om flaggan.



I längd skiljer det inget mellan dessa bollar oavsett typ av klubba. Intressant att notera att det var Diablo som låg närmast sitt nedslagsmärke på detta hål.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Intressant test. Bra jobbat med resultatet också.

2009-05-11 @ 08:26:16
URL: http://sicutmorisest.blogg.se/
Postat av: David

Tack för testet! Jag ska se till att skriva också, för nu har det testats minutiöst...

2009-05-11 @ 22:35:32
Postat av: Anonym

Intressant läsning!

2009-05-15 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0