Bollar – Golf Digest Hot List 2009



Så är den då äntligen här, Golf Digest Hot List över marknadens bollar 2009. Hade sett fram emot spännande läsning. När de andra heta listorna presenterades i vintras passade man på bollarna för att få mer tid till att testa. Därför var förväntningarna högt uppskruvande. Och nu är listorna alltså här. Och inget känns nytt. Omdömena säger inte mycket, tycker jag. Det enda nya är respektive placering på guld- eller silverplats och det enda intressanta är att en del bollar som jag trodde skule finnas med saknas. Jag tänker då framför allt på Srixon Star och Callaway Hot Hx Plus. Sedan är det lite förvånande att dom klumpar ihop tourbollarna av samma märke. Tappar man inte lite av poängen med testen då?

Vad tycker du om årets Hot List?

Kolla själv HÄR.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det var en rejäl ihopklumpning må jag säga. Håller med man tappar lite av poängen då.....

2009-04-10 @ 11:39:36
URL: http://www.sicutmorisest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0