Vissel, vissel, vissel

Jag knallade på i bra takt i eftermiddags. Inte en kotte på banan. Jo, jag såg en rödklädd spelare framför mig de första hålen, men sedan försvann hann. Efter några hål dök han upp igen. Bakom mig! Fråga mig inte hur det gick till för jag har ingen aning. Jag är i alla fall säker på att jag inte klev över honom.

På 14:e hålet gick jag ikapp en treboll som inte hade samma tempo som jag, om man säger så. Det blev lite väntan. På 17:e hålet tog jag mig därför tid att fotografera lite efter att ha slagit ut min två bollar. Fipplade med kamerainställningarna stående invid greener innan jag tog fram puttern. Efter en stund hörde jag hur någon visslar lite försiktigt från tee. Den rödklädde spelaren. Jag trodde jag hade sprungit ifrån honom, men nu dök han alltså upp igen. Jag vet inte hur han reagerade på att jag fotograferade och stoppade upp honom istället för att spela. Hade det varit jag som stått på tee hade jag blivit lite småirriterad.

En bra bild blev det väl i alla fall?


Mörkerfotografering. 800 ISO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0