Opps, I did it again

Opps. Då var det dags igen. Jag har köpt en ny klubba. Det var väl inte riktigt meningen, men nu blev det så. Slösurfade in på golf.se/köp&sälj häromdagen. Idag var det dags att göra affär på konserthustrappan i Stockholm. Inför hela Hötorget bytte klubba och pengar hand och jag är nu ägare av en Ping G10 fw # 5, 18,5 grader med UST V2 HL-skaft, dvs samma skaft som jag har i min driver. Och därmed kanske det är läge att tänka om (igen) när det gäller drivern. Kanske ska jag trots allt ska behålla skaftet i drivern. Eller så byter jag i båda. Vi får se.



Inför hela Hötorget, som sagt. På väg ner för trappan kommenterade ett äldre par köpet med "nu blir det singelhandicap". Jajamen, så är det! Men hur kunde dom veta att jag inte är där riktigt än? Läser dom också bloggen månne?

Kommentarer
Postat av: bombmannen

Skulle vara intressant att veta vad du har för hållhake på din sambo som står ut med alla dina klubbköp. Hon spelar väl inte ens golf?

Tips mottages tacksamt! ;)

2008-11-05 @ 20:48:12
Postat av: Golfer

bombmannen: Kärlek är hemligheten. :-) Ömsesidig då såklart.

2008-11-05 @ 20:56:35
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: UTE

Vill ni se bildbevis från den skumma affärsuppgörelsen så hittar ni det på nedanstående blogg.

2008-11-06 @ 09:26:11
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Richard

-Hej, jag heter Golfer och är golfutrustningsmissbrukare ;-}



2008-11-06 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0