"Du är här så ofta"

Idag hämtade jag startkitet (nu vet du att det är fixat UTE) för Stadiumgolfen som inte heter Stadiumgolfen längre utan Stadium Golf Match Play. Jag klev in i Stadiumbutiken mitt i storstaden Stockholm där jag valt att hämta ut startkitet. Talade om vad laget heter och frågade om jag skulle legitimerade mig. Då sa säljaren:

"Nej, det behövs inte. Jag känner igen dig. Du är här så ofta och verkar vara en schysst kille".

Tack för det, men det får ju mig samtidigt att undra om dom tänker samma sak när jag kliver in på Golf International, Eurogolf, Dormy...och några butiker ytterligare som jag besöker "ibland". Har inte riktigt bestämt mig för hur negativt det är, egentligen.

"Han som aldrig köper något utan bara tittar".

Mycket snack och liten verkstad. Tänk om det är så? Eller tänk om alla är bloggläsare. Det vore mycket roligare. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jöran

Jag är nog rädd för att du är avslöjad nu.Du kan nog trösta dig med att du är en av oss alla golfare som vill titta o känna. Det är ju inte varje dag man byter sina saker. Fortsätt på det sättet.

2008-06-10 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0