Gammal trotjänare ser dagens ljus

Rotade runt i ett förråd i helgen och hittade denna gamla trotjänare. Min första fairwayklubba inköpt 1997. I flera år (eller i alla fall två) en riktig favorit i bagen. Slog riktigt långt med den, vill jag minnas. I början gick den både längre och rakare än min driver. Kan ju ha berott på att min första driver var en TaylorMade med "bubbelskaft" och med 9,5 graders loft inköpt på rea.

Lite sugen är jag allt på att ta min gamla trä 7:a ut på banan igen. Vi får se hur det blir med det. Huvudet känns så litet! Å andra sidan lyckades jag ju träffa bollen med den då för elva år sedan med ett hcp kring 30, så jag borde ju klara det idag.


Kommentarer
Postat av: Dan

Har för ett tag sen rotat fram en taylor made bubbelshaft-9,5grad(driver). försökte återanvända den som en fairwayklubba. Det gick sisådär..men det är bra tryck i den om man får en bra träff.

2008-07-04 @ 13:37:01
Postat av: UTE

Vad har hänt?

Bloggstopp?

2008-07-05 @ 20:16:51
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Golfer

I will be back...

2008-07-05 @ 23:53:14
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0